Ahmadinejad is not Iran's President - احمدی نژاد رئیس جمهور ایران نیست - Ahmadinejad n'est pas le Président de l'Iran - Ahmadinejad is niet de president van Iran - Ahmadinedschad ist nicht der iranische Präsident - Ahmadinejad non è il Presidente dell'Iran - Ахмадинежад не президент Ирана - وأحمدي نجاد ليس الرئيس الايراني - 内贾德不是伊朗总统 - अहमदीनेजाद ने ईरान के राष्ट्रपति नहीं है - אחמדינג 'אד הוא לא נשיא איראן - Ahmadinejad bukan Presiden Iran - アハマディネジャドイラン大統領されていません - Ahmadinejad ไม่อิหร่านของประธานาธิบดี - Ахмадінежад не президент Ірану - 아마 디 네 자드이란 대통령이되지 않습니다 - Ahmedinejad İran Cumhurbaşkanı değildir - Ahmadinejad is nie Iran se president - Ахмадинеджад не е Иранският президент - Ahmadinejad ay hindi Iran's Pangulo - Ahmedinedžad nije Iran's President - Ahmadinejad ei ole Iranin presidentin - Ahmadineyad non é o presidente do Irán
۱۳۸۸ مهر ۹, پنجشنبه

به یاد هم‌کلاسی شهیدم

امروز محسن روح الامینی عزیز رو به خاک سپردیم. چندتایی بودیم از همکلاسیا و چقدر اشک ریخته شد و چقدر حسرت برای پسری که تازه 25 سال داشت و برای خانواده‌ای که داغ از دست دادن فرزند تنها داغی که باید تحمل کنه نیست.


تو ورودیای 81 کامپیوتر دانشگاه تهران کسی نیست که Andy Knight رو نشناسه، از ایمیل‌هایی که تند و تند برامون می‌فرستاد و وای که چه روزهای شیرینی بود، و وای که چقدر تو اون دوره این پسر سرزنده و شاد و پرحرف بود اون سال اول…. برخلاف سال‌های بعدش، که می‌دیدم چقدر سختی کشید و چقدر اذیت شد، تو درساش، تو روابطش، تو خانواده‌ش. کی می‌دونه، شاید خدا داشت آماده‌ش می‌کرد برای امروز. بعد از دردسرها و سختی‌هایی که کشید خیلی سربه‌زیرتر و خوددارتر شده بود. از بحران که در اومد تصمیم گرفت ازدواج کنه ولی می‌دونستیم که چندان زن‌نگه‌دار نبود.

گفتم که کم‌حرف‌تر و سربه‌زیرتر شده بود و دوباره رفت طرف مذهب و مقید شده بود به نماز و…. امروز خوندم که یکی گفته بود نکنه جزو بسیجیا بوده که دروغ محضه. تو این انتخابات طرفدار موسوی بود، کلی ایمیل در حمایت موسوی و مخالفت با تقلب و کودتا زده بود که تو گروه یاهوی بچه‌های 81ای هست (تو فیس‌بوکش هم یه چیزایی هست).

پدرش رو کمابیش می‌شناختیم، جزو تسخیرکننده‌های سفارت آمریکا بوده و مشاور محسن رضایی. گرایشش به جناح اصولگراست؛ امروز تو تشییع محسن غیر از خود محسن رضایی (که جلوی جنازه روی دوش اون بود) و برادرش امیدوار رضایی نماینده مجلس، احمد توکلی نماینده مجلس (و مدیر مدرسه “معلم” که محسن اونجا درس خونده) و خیلی از افراد و مقامات اومده بودند. از اصلاح‌طلب‌ها من فقط تابش رو شناختم که عضو فراکسیون اقلیته. امروز پدرش خیلی محکم و آروم بود. اولش ما رو نگه داشت و تشکر کرد که اومدیم. ما رو هم به آرامش دعوت کرد، اعتقاد داشت که از راه منطقی و قانونی باید این خون رو پیگیری کرد و گفت که باید کاری کرد که این اتفاق برای محسن‌های دیگه نیافته.

خانواده‌ش و دوستانش هرکدوم از مسیری که فکر می‌کنن درسته سعی می‌کنن از خونش پاسداری کنند. من نمی‌گم کدوم درسته کدوم غلط. من به خواست خونواده‌ش احترام می‌ذارم. اما فکر می‌کنم من هم وظیفه‌ای دارم، نه فقط من، همه هم‌کلاسیاش این حس رو دارن.

Andy Knight ما به خاطر یه آرمان جونش رو از دست داد. دوست دارم منم کاری برای این خون‌های ریخته شده و این آرمان ایران آزاد انجام بدم. عنوان این بلاگ رو به یاد محسن عزیز و اسمی که دوستاش صداش می‌کردن انتخاب کردم. به یاد شوالیه راه آزادی، شهید محسن روح‌الامینی.
منبع : شوالیه آزادی



0 نظر ثبت شده:

ارسال یک نظر

ارسال به بالاترین Balatarin ارسال به دنباله Donbaleh ارسال به فیس بوک

سایر اخبار را در اینجا بخوانید