Ahmadinejad is not Iran's President - احمدی نژاد رئیس جمهور ایران نیست - Ahmadinejad n'est pas le Président de l'Iran - Ahmadinejad is niet de president van Iran - Ahmadinedschad ist nicht der iranische Präsident - Ahmadinejad non è il Presidente dell'Iran - Ахмадинежад не президент Ирана - وأحمدي نجاد ليس الرئيس الايراني - 内贾德不是伊朗总统 - अहमदीनेजाद ने ईरान के राष्ट्रपति नहीं है - אחמדינג 'אד הוא לא נשיא איראן - Ahmadinejad bukan Presiden Iran - アハマディネジャドイラン大統領されていません - Ahmadinejad ไม่อิหร่านของประธานาธิบดี - Ахмадінежад не президент Ірану - 아마 디 네 자드이란 대통령이되지 않습니다 - Ahmedinejad İran Cumhurbaşkanı değildir - Ahmadinejad is nie Iran se president - Ахмадинеджад не е Иранският президент - Ahmadinejad ay hindi Iran's Pangulo - Ahmedinedžad nije Iran's President - Ahmadinejad ei ole Iranin presidentin - Ahmadineyad non é o presidente do Irán
۱۳۸۸ شهریور ۲۲, یکشنبه

نامه مجاهدین انقلاب اسلامی و پاسخ صادق لاریجانی : وضع قرارنیست تغییر کند


در حالي كه سازمان مجاهدين انقلاب اسلامی روز سه شنبه از صادق لاريجاني خواسته بود چشم خود را به روی جنايات رخ داده پس از انتخابات 22 خرداد نبندند، رئيس جدید قوه قضائيه ديروز طی سخنانی به تلویح خبر از آن داد که  قوه تحت فرمان وی قصد ندارد در مواجه با نخبگان سياسي و مدني اصلاح طلب نرمش به خرج دهد.
 به گزارش خبر گزاري فارس صادق لاريجاني صبح ديروز مواضع ميرحسين موسوي و مهدي كروبي را در مورد مخدوش دانستن نتايج انتخابات "ادعايي واهي" توصيف كرد كه عده اي تلاش داشتند با طرح آن از "مدار قانون" بگريزند.
لاریجانی البته این را نیز گفته است که: "البته در مقام برخورد با آشوب‌ها نيز بعضا تخلفاتی روی داد و بعضی تخلفات در بازداشتگاه‌ها به حيثيت نظام لطمه وارد کرد که اين موارد با دقت و جديت در دستگاه قضائی در حال رسيدگی می‌باشد."
نامه ای خطاب به صادق لاریجانی، رئیس جدید قوه قضاییه ضمن انتقاد شدید از بازداشت و بازجویی عاطفه امام، دختر جواد امام از اعضای سرشناس این سازمان، تاکید کرده بود که
سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی که هم اینک تنی چند از رهبران آن در زندان به سر می برند،در این نامه با اشاره به نحوه بازداشت  عاطفه امام و با تاکید بر اینکه بازجوها پس از ناکامی در اعتراف گیری از وی تصمیم می گیرند با پخش شنودهای مکالمات تلفنی، او را به توهین به احمدی نژاد متهم کنند، نتیجه گرفته بود: "این شواهد و قرائن جای هیچ گونه تردیدی باقی نمی گذارد که ربایندگان عاطفه افرادی خود سر نبوده بلکه عضو ارگان های اطلاعاتی و نظامی بوده اند".
این نتیجه گیری به ادعاهای اخیر مسئولین دولت کودتا اشاره دارد که  پس از اعتراضات اخیر مردمی،مسئولیت فجایع زندان ها  و بازداشت های غیر قانونی را متوجه لباس شخصی های ناشناس دانستند و از دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی رسمی سلب مسئولیت کردند؛ ادعاهایی که سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی آنها را "اظهارات بوقچی های تبلیغاتی" توصیف می کند.
 سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی در ادامه این نامه با یادآوری سرنوشت سعیده پور آقایی و ترانه موسوی که پس از بازداشت توسط امنیتی ها مورد تجاوز قرار گرفتند و سپس به قتل رسیدند، تصریح کرده بود که در صورت عدم واکنش سریع مادر عاطفه امام و رسانه ای نکردن این موضوع، ممکن بود عاطفه نیز سرنوشت مشابهی پیدا کند.
این سازمان سپس با اشاره به اظهارات دادستان جدید تهران مبنی بر برخورد با دستگیری های خود سرانه و تاکید رئیس قوه قضائیه به پایان دادن به روند غیرقانونی در مسیر قضائی، اقدامات اخیر را به مثابه "کشتن گربه سر حجله" دانسته بود که پیام آن به صادق لاریجانی این است: "این مملکت بنا نیست تغییر کند و اصلاح شود."
به این ترتیب به اعتقاد سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی اگر لاریجانی در آغاز کار در برابر این "جنایات" سکوت کند، "فرجام" کارش از هم اکنون رقم می خورد و پیش بینی آن دشوار نخواهد بود.
این تشکل سیاسی در ادامه با اشاره به پرت کردن دانشجویان از ساختمان کوی دانشگاه، در آوردن چشم آن ها از حدقه و همچنان جنایات "کثیف" در بازداشت گاه کهریزک به عدم موضع گیری رئیس پیشین قوه قضائیه  پیرامون این اتفاقات اشاره کرده و نوشته بود: "ایشان یا خبر نداشتند و یا می دانستند و مجبور به سکوت بودند. ما چنین فرجامی را بر شما نمی پسندیم و شما نیز برخود نپسندید."
سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی بر این اساس از لاریجانی خواسته بود تنها در صورتی در این پست بماند که در خود توان پایان دادن به رفتارهای گستاخانه کسانی راکه به پشتوانه قدرت و اسلحه پرده دری می کنند، ببنید و در غیر اینصورت "لباس علم و دیانت را به ننگ تحمل چنین جنایاتی آلوده" نسازد.
با این حال پاسخ تلویحی رئیس جدید قوه قضاییه نشان داد که "وضع قرار نیست تغییر کند."

1 نظر ثبت شده:

Unknown گفت...

ایهالناس مسلمان کشی‌یکی‌از سرگرمیهای جدید برای کشورها و دولتهای مسلمان و غیره مسلمان شده. جالب اینجاست که دوستان عزیز آقای احمدی خره،چین و شوروی، قبل از شمارش آرای انتخابات به ایشون تبریک گفتند. کشور چین و شوروی یک ساعت بعد از انتخابات به آنترینژاد تبریک گفتند تو نگو اینها با هم یه قرارهایی دارند و آنهم سرگرمی هست که هر ستاشون دوست دارند و آن هم، مسلمان کشی‌. در ارومجی چین و در چچنیا شوروی و در ایران عزیز دولتها همه مشغول مسلمان کشی‌هستند.احمدی‌نژاد ممکن که خایهٔ امریکا و انگلیس را نمیمالد ولی‌ خوب خایهٔ چین و شوروی را ما چ می‌کند. هی‌نماز جمعه داد میزنم مرگ بر یهودی و صهیونیست تو نگو پولدارترین ادمهایی که شوروی را اداره میکنند یهودی هستند. هر هفته میرم نماز جمعه داد میزنم مرگ بر امریکا و مرگ بر انگلیس تو نگو مسلمان کشهای اصلی‌، چین، شوروی و همین رئیس جمهور قلابی خودمون آقای احمقی خره جنایتکار هستند.
«ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا بانفسهم»

ارسال یک نظر

ارسال به بالاترین Balatarin ارسال به دنباله Donbaleh ارسال به فیس بوک

سایر اخبار را در اینجا بخوانید